Арганізацыя адукацыйнага працэсу з дзецьмі старэйшага дашкольнага ўзросту
У адукацыйным працэсе з дзецьмі старэйшага дашкольнага ўзросту педагогі выкарыстоўваюць сучасныя педагагічныя тэхналогіі і методыкі:
"Тэхналогія працэсу маўленчага і лінгвістычнага развіцця дашкольнікаў у сітуацыі руска-беларускага двухмоўя" (аўтар Н.С.Старжынская);
"Тэхналогія працэсу мастацка-маўленчага развіцця дашкольнікаў у сітуацыі руска-беларускага двухмоўя" (аўтар Дз. М. Дубініна);
"Тэхналогія алгарытмізацыі працэсу прадматэматычнага развіцця дашкольнікаў" (аўтар І. У. Жытко);
"Тэхналогія "Тэорыя працэсу музычна-творчага развіцця дашкольнікаў " (аўтар Л. С. Хадановіч);
"Тэхналогія фарміравання музычна-эстэтычнай культуры старшых дашкольнікаў сродкамі беларускага музычнага фальклору "(аўтар В. М. Анцыпіровіч);
"Педагагічная тэхналогія развіцця творчасці дашкольнікаў у рухальнай дзейнасці (аўтар В. М. Шабека);
"Тэхналогія рухальнага развіцця дзяцей дашкольнага ўзросту" (аўтар В. А. Шышкіна);
"Тэхналогія выкарыстання гульняў з прыроднымі матэрыяламі ў працэсе экалагічнай адукацыі дашкольнікаў (аўтар Страха Е. А.);
"Тэхналогія фарміравання графічных уменняў у дзяцей 5-7 гадоў (аўтар А. В. Гарбатава);
"Тэхналогія развіцця метафарычнасці маўлення дзяцей старэйшага дашкольнага ўзросту (аўтар В. Л. Пашко).
Забяспечанасць адукацыйнага працэсу метадычнымі і вучэбна-нагляднымі выданнямі серыі «Мае першыя ўрокі» на 2021/2022 навучальны год - 100%.
Аснашчанасць адукацыйнага працэсу ў рознаўзроставых групах №2 і №3 сродкамі выхавання, навучання, гульнямі і гульнявым абсталяваннем, камп'ютарнай тэхнікай, электроннымі сродкамі навучання, спартыўным інвентаром- 92%.
У рознаўзроставых групах №2 і №3 абсталяваны "Куткі будучых першакласнікаў", якія спрыяюць фарміраванню ў дзяцей цікавасці да школы і станоўчае стаўленне да яе, жаданне вучыцца, імкненне заняць пазіцыю школьніка, а таксама арганізацыі сюжэтна-ролевай гульні "Школа".