Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Адаптацыйная пляцоўка

Дата: 11 марта 2021 в 15:20, Обновлено 5 мая 2021 в 19:10

   

Асноўнай мэтай арганізацыі адаптацыйнай пляцоўкі ва ўмовах кароткачасовага знаходжання дзяцей з'яўляецца фарміраванне ў дзяцей псіхалагічнай гатоўнасці да паступлення ў дашкольную ўстанову.

 Задачы:

* плаўны пераход ад выхавання ва ўмовах сям'і да выхавання дзяцей у дашкольнай установе;

* рознабаковае развіццё дзяцей, іх ранняя сацыялізацыя, якая дазваляе забяспечыць паспяховую адаптацыю дзіцяці да ўмоў дашкольнай установы;

* аказанне садзейнічання сям'і ў фізічным, псіхічным і асобасным развіцці дзіцяці ранняга ўзросту;

* павышэнне бацькоўскай кампетэнтнасці.

Прыярытэтнымі напрамкамі ў змесце адукацыйнай працы з дзецьмі ранняга ўзросту на адаптацыйнай пляцоўцы ва ўмовах кароткачасовага знаходжання з'яўляюцца:

* набыццё сацыяльнага вопыту дзецьмі ранняга ўзросту;

* фарміраванне сродкаў зносін з дарослымі і дзецьмі;

* арыентаванне на асобаснае развіццё дзяцей;

* развіццё навыкаў у розных відах дзейнасці з улікам магчымасцяў і інтарэсаў дзяцей, патрэбаў бацькоў.

На першым этапе наведвання адаптацыйнай групы малыя займаюцца разам са сваімі бацькамі: малююць, гуляюць у парах, канструююць. У ходзе сумеснай дзейнасці фарміруюцца навыкі зносін з дзіцем. Педагогі назіраюць і вывучаюць асаблівасці паводзін кожнага малога, высвятляюць яго жаданні, уменні. Ствараюцца спрыяльныя ўмовы для эмацыйных зносін з кожным дзіцем.

На другім этапе, калі дзіця ўсвядоміла, што ў навакольнай абстаноўцы няма небяспекі, з групай малых займаецца педагог, а бацькі назіраюць за адукацыйным працэсам.

На трэцім этапе малыя застаюцца з педагогам, а вузкія спецыялісты кансультуюць бацькоў. Першы час адсутнасць мамы непрацяглая, дзіця можа пераканацца ў тым, што яна побач і ніколі яго не пакіне. Педагог арганізуе сумесную гульнявую дзейнасць дзяцей. Бацькі атрымліваюць магчымасць павысіць свой узровень псіхолага-педагагічных ведаў аб узроставых асаблівасцях развіцця дзіцяці.

На чацвёртым этапе дзіця гатовае заставацца без мамы працяглы перыяд ва ўжо знаёмай яму абстаноўцы. Кароткачасовае сістэматычнае знаходжанне дзяцей разам з мамай (іншымі членамі сям'і) ва ўстанове дашкольнай адукацыі спрыяе іх паўнавартаснаму развіццю, палягчае ў далейшым адаптацыю пры паступленні ў дашкольную ўстанову на поўны працоўны дзень. У сваю чаргу, бацькі атрымліваюць педагагічныя веды аб развіцці сваіх дзяцей.

ЧАС РАБОТЫ АДАПТАЦЫЙНАЙ ПЛЯЦОЎКІ: Серада, пятніца 10.00-12.00

Распарадак дня у адаптацыйнай групе для дзяцей ранняга ўзросту

Час знаходжання – 2 гадзіны

Час

Рэжымныя моманты

10.00-10.30

Прыём дзяцей, самастойная дзейнасць.

10.30-10.40

1 гульня-занятак

10.40-10.55

Перапынак паміж заняткамі

10.55-11.05

2 гульня-занятак

11.05-11.25

Самастойная дзейнасць дзяцей

11.25-11.40

Сумесная гульнявая дзейнасць дзяцей і бацькоў

11.40-12.00

Адыход дзяцей дадому

У групе працуюць: Новік А.К., выхавацель 1-й кв.катэгорыі, Зяноўка А.А., выхавацель 1-й кв.катэгорыі.

ПРАВІЛЫ ЗНАХОДЖАННЯ НА АДАПТАЦЫЙНАЙ ПЛЯЦОЎЦЫ 

  • Дзіця наведвае пляцоўку толькі ў суправаджэнні бацькоў або блізкіх.

  • Дзіця і суправаджаючыя павінны быць здаровымі.

  • Бацькі актыўна ўдзельнічаюць у дзейнасці дзяцей на пляцоўцы, прытрымліваюцца рэкамендацый педагогаў.

  • Адказнасць за жыццё і здароўе дзяцей у час заняткаў нясуць бацькі.

  • Дарослым і дзецям неабходны зменны абутак. Адзенне і абутак павінны быць зручнымі, не абмяжоўваць рухаў у дзейнасці, якая ім прапануецца.

  • Забараняецца прыносіць на пляцоўку прадукты харчавання, жуйкі (дзецям і дарослым). Не пажадана прыносіць цацкі з дому.

  • У выпадку немагчымасці прыйсці на пляцоўку неабходна папярэдзіць адміністрацыю ўстановы адукацыі.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.